środa, 14 września 2016

Dziewczynki i wrzosy

Mam wiele takich zaprzyjaźnionych rodzin, które są ze mna od początku i co roku robimy sesję.
Te powroty bardzo cieszą o czym pisałam nie raz. Ale też wymagają dodatkowego zaangażowania w wymyślenie czegoś nowego, by sesja była inna od poprzedniej.Bo przecież wianki były, konie były... to tym razem wrzosowiska.
Było pięknie. Marta posłuchała moich wskazówek co do ubranek dziewczynek i wyszło idealnie. Tak jak sobie wymarzyłam.
Z tego miejsca dziękuję też przyjacielowi Januszowi za pomoc w organizacji sesji w tak pięknym miejscu.Jestem Twoim dłużnikiem ;)














3 komentarze:

Unknown pisze...

Przepiękna sesja! Perfekcja i urok 💜💜💜

Sylwia Szuder pisze...

Piękne miejsce, cudowne zdjęcia! Tylko więcej mamy chciałoby sie zobaczyć ;)

Asia(myhomeandheart) pisze...

Cudne zdjęcia, plener, rodzinka . Marzy mi się kiedyś sesja u Ciebie Gosia <3