sobota, 5 maja 2012

Emilka / sesja noworodkowa

Dziś para,którą jakiś czas temu pokazywałam w oczekiwaniu..Dziś już są we trójkę, z córeczką.Kto zna Małgosię i Jarka wie jak bardzo wyczekanym i upragnionym dzieckiem jest Emilka. Wspaniali ludzie,wspaniała sesja,wspaniałe emocje....Przy jednym z rodzinnych zdjęć Małgosia patrząc na Emilkę i nie mogąc uwierzyć,że już jest z nimi,Ich własna córeczka,rozpłakała się....Obrabiając towarzyszyły mi takie same emocje... Po jednej z zajawek które wysłałam Małgosi dostałam takiego sms-a "zawsze myślałam,że nie lubię niebieskiego,a jednak bardzo....",więc zaczynam właśnie od tych niebieskich... Uściski na całej rodzinki.

4 komentarze:

Magda Świerczek pisze...

Piekne..........

Anonimowy pisze...

Cudo...

Olao pisze...

Piękna sesja, ujmująca. Widać, iż oboje rodzice bardzo zakochani w córeczce.

Ewa pisze...

sesja malutkiej Emilki wyszła fantastycznie:) Przecudna kruszynka:)
Przepiękne, rozczulające kadry, świetne kolorki, wszystko tak idealnie dopasowane, dobrane, jestem zachwycona:) W twoich fotografiach zawsze można znaleźć mnóstwo emocji, uczuć, naturalnego piękna, pozdrawiam:)